30. elokuuta 2013

Jippikayjei!

Nyt pitää oikeesti vielä hehkuttaa tota mun W500-dieettii! Siis mä laihdun iha hurjaa vauhtia ilman nälkää näkemistä sun muuta heikotusta. Oon saanu jo tosi paljon kommettejaki mun laihtumisesta ja painoo tippuu.

Niin ja yks mun ihanista lukijoistakin testaa tällä hetkellä tätä dieettii ja oon hänen kanssaan lähetelly sähköposteja puolin ja toisin ja hänkin sanoi että kyllä näyttää hyvin toimivan :) Joten siis suosittelen suuresti. Toi pieni kalorimäärä voi kyllä joillekkin olla haastellinen heti tiputtaa siihen, mut suosittelen vaik vähentämään vähän kerrallaan ja sit parin viikon sisään yrittäis päästä tohon alle 500 kaloriin päivässä.

Ja oon kans tehny vähän muutoksii ittelleni tohon ruokalistaan mut laskenu kuitenki niin et ei mee yli viidensadan. Esimerkiks mansikat oon kokonaan vaihtanu mustikoihin ja nykyään teen siis ananas/mustikka-smoothiee joka on myös tosi hyvää. Pirkkalla on hyvii suomalaisii pakaste mustikoita niin ne voi suoraa käyttää semmosenaan ja tosi hyviä :) Sitten viinirypäleihin mä kyllästyin aika nopeesti niin oon korvannu sen annoksella 200g rasvatonta luonnonjogurttia ja siihen 50g mustikoita. Ainii sitten pitää kans mainita et Pirkkan vanilija-vihreä tee on tosi hyvää! Oon juonu sitä joka päivää vähintää 3 kupillista.

5 SYYTÄ JUODA VIHREÄÄ TEETÄ:

1. Nopeuttaa aineenvaihduntaa
2. Se rentouttaa ja tasoittaa sykettä
3. Auttaa rasvanpoltossa
4. Siinä ei ole kaloreita
5. Pitää energiatason vakaana ja tasoittaa verensokeria




Se veden juonti mun pitää kyl opetella uudestaa, en tiiä miks seki on nyt jääny -__- pitäis olla aina se vesipullo mukana ja sit kans ku oon miettiny et ens viikol pitäisin jonkun muotoisen vesipaaston nii eihän siit tuu mitää jos en osaa juoda sitä vettä! ;P

Kävely on mulla tän dieetin ajan ollu kyl tosi riittävää et oon vedelly semmosii noin puolen tunnin reippaita lenkkejä niin ilmeisesti sekin jo auttaa aika hyvin tohon painon pudotukseen. Oon suunnitellu et sit ku oon saanu 10kg tiputettuu sit alan vetää semmost kunnon lihaskuntoo et paikat alkaa kiinteytyy ja siihen asti yritän pärjää enemmän aerobisella-liikunnalla. Ja niitä kuvia on multa toivottu
nii laitten nekin tänne kunhan saan otettuu hienot ja muokattuu ne sillee kivasti et näkyy se ero :)

Oon myös ajatellu semmosen treeni-postauksen tekemistä missä kertoisin mun lemppari treenimusasta ja kaikesta mitä teen treenatessa :)
Eipä mulla tänään muuta! Kilot alas yhdessä!
Anabella<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti